کد خبر 1161345
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۹۶۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در محصولات غذایی و آشامیدنی بیش از سایرین بود و همچنین سهام اقتصادی و خودکفایی آزادگان ۴۹۵میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۳۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دوهزار و ۵۹۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹۶۵میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ورق بورس برگشت؛ افت ۱۱هزار واحدی در آغاز کار

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «خودکفا»، «بوعلی» و «برکت» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام اقتصادی و خودکفایی آزادگان حدود ۴۹۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «چخزر»، «وآذر» و «کوثر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۱۵میلیارد تومان (۵۰درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۶۷۰میلیارد تومان (۶۴درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۵نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شرکت صنایع چوبی خزر کاسپین (چخزر) به ۲۶.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۹۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۵۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات چوبی» با تقاضای خرید حدود ۱۶۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۴درصد از چهار هزار و ۲۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۸۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۷۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۰هزار و ۱۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس